عادامس

المپ کامپ

عادامس

المپ کامپ

عادامس

وبلاگ المپ کامپ هست این جا!
هر سوالی داشتید تو نظرات بپرسید.

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
نویسندگان

عید + یک مشت سوال

سلام عید همتون پیشاپیش مبارک ایشالا که سال خوبی باشه برا  ماهاهم دعا کنید یه مدالی چیزی بگیریم امسال.

پیشنهاد های فیلمی من برا عید : حتمن این فیلمه که مهران مدیری ساخته رو ببینید انگاری که خیلی باحال و فان باید باشه.کلاه قرمزی رو هم از دست ندید خیلی خیلی این یکی باحاله بعدش این فیلمه که مهدی فخیم زاده هم بازی کرده انگاری که باید خوب چیزی باشه


راستی نتایج مرحله اول هم که نهایتا تا فردا میاد اونایی که قبول شدن به جز فیلم دیدن ی ذره درس هم بخونن تو عید بد نیست اونایی هم که نشدن قوی تر از امسال برا سال بعد اونایی هم که قبول نشدن و سال سوم هم هستند قوی تر از امسال برا کنکور سال بعد

خب دیگه یک مشت سوال خوب هم برا عید آماده کردیم که میتونید از اینجا دانلودش کنید فقط یک چندتا چیز بگم اونا هم اینه که سطح بعضی از سوال ها پایین تر از مرحله دو هست و سطح بعضی ها هم بالاتر بعد سوال ها هم به ترتیب سختی سرت نشده به نظر من سوال ها قشنگن و ارزش حل کردن رو دارن اگه رو سوالی گیر کردین و نتونستید جواب بدید حتما به ما بگید که جواب رو بزاریم ما حدود 300 تا سوال جمع آوری کرده بودیم ولی برا این که ملت نگرخن و برن سمتش 50 تا سوال گذاشتیم که بعدی هارو هم بعدا میزاریم اگه هم کسی خواست اون فایلی که توش 300 تا سوال هست رو بگه که بهش میل کنم

خوش بگذره سال جدید (;
  • ساجده

نظرات  (۸)

Mnzooret az ye zare daghighan chan saat too rooze
پاسخ:
بستگی به خودت داره که چ قد خفن باشی؟
اما به طور عادی میشه گفت با 2-3 ساعت در روز حداکثر میشه جمش کرد.
Shoma olaviyatet bara kasi ke sale avale va marhale aval ghbool nashode chiye???chi bekhoone va az koja???
پاسخ:
ما خودمون سال اول بعد ازین که مرحله یک قبول شدیم زرد علی پور رو خوندیم
Jesaratan mishe ye soal beporsam kodoom ketab bish az hame too ghaboolit too m1naghsh dasht??
پاسخ:
روش های ترکیبیات جلد 1 + زرد علیپور
اولی مهم تره .
Ye soal bara rooz testi marhale 2chi khoobe???bara tashrihi chi???
پاسخ:
راستش برای تستی من به جز روش های ترکیبیات 1 منبعی نمیدونم که البته اونم خب اکثرا مرحله یکیه ما خودمون هم دنبال منبع میگردیم اگه پیدا کردید به ما هم بگید.

برا تشریحی هم چیزی که زیاده سوال ترکیبیات تشریحی خوب + کتاب ترکیبیات تشریحی خوب : مثلا برای سوال خوب میشه سوالای روسیه خیلی جدا خوب و گوگولیه برای کتاب هم استراتژی و روش 2 رو من خیلی دوست دارم.
Ye soal shoma az mizan kole motaleat che meghdar be darse madrese taalogh dare??mn ba bqchehaye chanta madrese sohbat mikrdam goftan ma faghat olampiad mikhoonim madrese qm bqhamoon f rah miyad mikhastam bebinam too heli che jooriye??mersi
پاسخ:
با سلام اولا این که ما درس مدرسه درسته کم میخونیم ولی میخونیم مثلا روزی یک ساعت.(همین یک ساعت یک ساعت ها جمع گردد وانگهی دریا شود)
دوما این که به شما هم پیشنهاد میکنم که بخونید چون یک درصد هم اگه خدایی نکرده طلا نشید باید کنکور بدید و یا همون آخر سال سوم هم نهایی هست و درصد زیادش تو کنکور بالاخره مهمه دیگه بعدش هم روزی یک ساعت زیاد نیست که به نظر من یک ساعت بس هم هست
Emkanesh hast javabasham bezarod dar zemn soalaro az koja miyarid??
پاسخ:
اگه سوالی مشکل داشتی بگو تا بهت جواب رو بگم نمیتونم این همه جواب رو تایپ کنم.زیاده

سوال هارو؟معمولا من هر سوالی که حل میکنم یک جا تو کامپیوترم سوالش رو میزارم چه میدونم مثلا تایپ میکنم سوالش رو تو یک جایی که شاید بعد ها به درد خورد این ها سوالاتی هست که من حل کردم و معمولا هم این سوال ها سوال های المپیاد ریاضی بقیه کشور هاست که ترجمه شدن مثلا بعضی هاش برا روسیه بعضی ها برزیل آمریکا کلا از همه جا ترجمه کردیم دیگه
Chera shoma enghad ghaviin??????
پاسخ:
قوی؟ نمیدونم منظورت از قوی چیه ):
choon hamtoo olampiyad ghaviyid ham koli ketab khoondid ham ziyad dars mikhoonid ham darse madresatoon khoobe.............................................
پاسخ:
نمیدونم شاید 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی