عادامس

المپ کامپ

عادامس

المپ کامپ

عادامس

وبلاگ المپ کامپ هست این جا!
هر سوالی داشتید تو نظرات بپرسید.

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
نویسندگان

پراجکت اویلر فارسی

سلامی دوباره (:


خب امیدوارم مرحله دو رو خوب داده باشید و امتحان های خرداد رو هم خوب بدید.ازونجایی هم که مرحله دو امسال جدا سخت تر از پارسال بود و با پرسش از معلما و اینا کف به نظر من بین 120 تا 130 باشه 


احتمالا الان دارید برا مرحله سه کار میکنید یکی از سایت های باحال که خیلی شبیه مرحله سه هست پراجکت اویلر هست که فقط جواب آخر میخواد 

یک آدم خیلی خیلی خوبی اومده یک سایتی درست کرده که داره سوالای پراجکت اویلر رو ترجمه میکنه اصلا خیلی چیز باحالی شده بعدشم این که 

یک جوری هم کرده که میتونید کمکش کنید و شما هم ترجمه کنید اصلا برید تو وبلاگش خودش توضیح داده برید اینجا بخونید و حمایتش کنید.(آدرس سایت رو تو وبلاگش گذاشته)

  • ساجده

نظرات  (۲۱)

marhale 2 ro chejoori dadid?????chiya barash khoonde boodi????pishnehada bara m3????
پاسخ:
مرحله دو رو مث بقیه دادیم (:

چیز خاصی نخوندیم ولی تا بخوای سوال حل کردیم از هر جا که فکرشو کنی ):

به نظر من اگه کسی مث من که خودش داره برا مرحله سه میخونه بیاد پیشنهاد مرحله سه بده یکمی مسخره باشه سایت irprogramming.ir برا مرحله سه خیلی الان داره خو تلاش میکنه خیلی پیشنهاد های باحالی هم داده به نظر من برو اونجا کلا با اونا مشورت کنو پیشنهاد هاشونو ببین (;
mishe begid az koja soal hal kardid????mn sale avalam mikham sale baad jedi bekhoonam.....shoma maddrese baratoon kelas bara m3 nemizare?????
پاسخ:
آره میشه (: --> تقریبا روش ترکیبیات 2 رو سر کلاس های یکی از معلمامون تموم کردیم ینی ازونجا تکلیف میداد ما هم ازونجا سوال حل میکردیم
تقریبا 10 سال اخیر مرحله دو هاش رو حل کردیم(این برا یکی دو ماه آخر خیلی به درد میخوره)
تقریبا از سال 2000 تا 2014 روسیه رو به جز چندتا سوال همشو حل کردیم
روش ترکیبیات 1 رو هم که تا آخر تابستون پارسال کم کم خوندیمو تموم شد
سه فصل اول استراتژی + فصل بازی هاش
بقیه سوال هایی رو هم که حل کردیم معلممون مثلا میمومد هفته ای بهمون 10 تا سوال میداد که نمیدونم از کجا میورد ولی سوال های باحالی بود اونارو هم اکثرن حل میکردیم 
کلا امسال اینارو خوندیم.(اگه میخوای جدی کار کنی به نظر من رو کدینگت خیلی خیلی کار کن که الان من خیلی پشیمونم که چرا انقد زیاد ترکیبیات کار کردم کاش ی کمی وقت میدادم به کدینگم تجربه ثابت کرده اگه کد زنیت رو بتونی تا 5 ماه مونده به مرحله دو قوی کنی اون 5 ماه رو هم ترکیبیات رو جدی کار کنی مرحله دو و سه رو که راحت قبول میشی هیچ شاید نقره ای چیزی هم شدی دوره ی سال بعد (:  (فقط ی چیز دیگه این یک سالتو به نظر من مث چی کار کن ک بعدا مث من پشیمون نشی که بگی کاش سال پیش بود و من بیشتر میخوندم))

مدرسه هم برامون تقریبا کلاس برا مرحله سه گذاشته و داره میزاره ولی تعداد کلاس ها زیاد نیست کمه برا ماها که سال دوممیم گذاشته برا سوم هامون نذاشته
سجاد تبریک ممیگم...برگت تصحیح میشه...تستی چن زدی؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
ممنون دعا کن نمره کلم کفو بیاره.
تستی حدود 56 درصد
salam......emtehanaro che joor daddi?????moadelet chande????bara marhale 3 che soalayi hal mikoi
پاسخ:
سلام 
امتحان هارو چون بیشتر مرحله سه کار میکردم خوب ندادم

معدلم شاید دور و بر 16 یا 17 بشه

این چند وقت که کلا خیلی زیاد کد زدم ولی بیشتر برنامم برا مرحله سه نبوده زیاد مرحله سه ای کار نکردم مثلا در حد این که فک کنم سوالای 60 تا 70 پراجکت اویلرو حل کردم و هفت یا هشت تا سوال هم از irporgramming حل کردم همین . یدونه الگوریتم یاد گرفتم اوایل خرداد ازونجایی که من تا یک الگوریتم رو یاد میگیرم انقد سوال باید ازش حل کنم تا دیگه باباش در بیاد فقط داشتم ازون الگوریتم کد میزدم و بیشتر تو فاز سوالای spoj و codeforces بودم و زیاد مرحله سه ای کار نکردم
16/17???????narahat nemishi????parsal chan shod????ghasd fozooli nadaram a faghat mikham bedoonam....oon raftaretam kheyli khoobe algorithmasho too posta bezar
پاسخ:
پارسال فک کنم دور و بر بازم 16 و 17 شد کلا از بچگیم معدلم خوب نبوده به نظرم معدل سال دوم هیج جا به کارم نمیاد بخاطر همونه که کلا جدیش نمیگیرم (:

قصد دارم که یک بخش اضافه کنم به وبلاگ اونجا الگوریتم بزارم ولی باید به بچه ها بگم اگه موافق بودن میزاریم
سلام.....میشه یه برنامه ریزی با منابع برای دانش اموزی که میخواهد از سال دوم شروع کند ارائه کنید که هم به المپیاد برسد هم به درس مدرسه....
پاسخ:
سلام (:

ببین الان دقیقا برو اینجا بعد به نویسنده ی وبلاگش همینی که به من گفتی رو بهش ایمیل کن بهت میگه چیکار کنی.

ازونجایی که من دقیقا هم سن و سال شما هستم صد درصد نمیتونم به شما برنامه بدم ولی نویسنده ی این وبلاگی که گفتم خیلی آدم با تجربه ای هست تو المپیاد و خیلی قشنگ میتونه راهنماییت کنه
سجاد نو شعر میگی؟؟؟؟؟
پاسخ:
آره ولی شعر که نیست ولی متنیه که یک کمی هم قافیه و وزن داره در حد شعر نیست
agha pas ghaziye in algoritma chi shod????ma moshtaghim
پاسخ:
خودم هم مشتاقم 

به دوستام قضیه رو گفتم ازونا هم باید اجازه بگیرم خو اجازه بدن میزارم
chi shod algoritma pas????
پاسخ:
راستش منتظر نتایجیم چون من فکر میکنم حداقل یکی از بچه هامون بره توی دوره ی امسال بد جزوه ی اون دوستمون که تو دوره میره رو ما میگیریم و یکمی تغییرات میکنیم توش و میزاریم به نظر من اینجوری قشنگ تر بشه هم الگوریتم ها الگوریتم هایی هست که معلمای باشگاه گفتن هم طرز گفتن الگوریتم بهتره هم احتمالا از همون پایه شروع میکنه دوره و خوبه دیگه ما فقط یکمی جمع و جور تر میکنیم مثلا آخر هر مبحث میزاریم که سوال های نمونه ای که با این الگوریتم حل میشه رو یا مثلا یکمی بهش اضافه میکنیم و میزاریم تو بلاگ اینجوری به نظرم واقعا بهتره شما هم صبر کنید تا این که نتایج بیاد و دوره شروع بشه
Manzooret az ooni ke mire dore khodeti mage na sajjad??moadelet chan shod???tashrihi m2 chanta halkardi??
پاسخ:
منظورم ازونی که میره دوره واقعا خودم نیستم چون تقریبا احتمال میدم مرحله دو قبول نشم ولی دوتا از دوستام فک کنم برن دوره

معدل نپرس خیلی بد شد ((:

تشریحی 70 نمره فک نمیکنم که قبول بشم ((:
eshkal nadare...hanooz ye sal vaght dari...to am ke teoryt khoob bood chera bad dadi??
sale dge bishtar roo darse madrese kar kon(moadelet az 16 ham pain taar shod)
oonayi ke miran dore majido daniyal an??
پاسخ:
نمیدونم!

فک کنم مجید و امین برن دوره 
سجاد سال اول چیا خوندی؟؟؟
این روزا چی مکنی؟؟
اسم اکانت cfت چیه؟؟
پاسخ:
سال اول؟تا جایی که یادم میاد بازی کردم ((:
این روزا هم که صب تا اذان از شدت روزه هیچ کاری نمیکنم ((: بعدشم چون زیاد میخورم افطاری بازم میوفتم نمیتونم کاری کنم ((: کلا کار خاصی نمیکنم ((:
اسم اکانتم؟؟اوممم خو چون ضعیفم و ریتم پایینه خجالت میکشم بدم ((: ولی دیگه درخواست دادید دیگه مجبورم بدم sajil
واقعا پرسیدم سال اول چی خوندی؟؟
پاسخ:
منم جدی گفتم داشتم سال اول بازی میکردم ((: چیز خاصی نخوندم فک کنم ترکیبیات سفیده هست برا تستیه انتشارات خوشخوانه فک کنم اونو تموم کردم تقریبا همین من المپیاد رو از سال پیش تابستون جدی شروع کردم قبلش داشتم بازی میکردم فک کنم کلا همین یک کتاب رو خوندم ((:
بعدش که جدی خوندی چی خوندی؟؟ تک تک بگو منم وضعیت تو ز و دارم
پاسخ:
من از سال پیش این موقه تا خود مرحله دو تقریبا هفته ای 1 ساعت میانگین کد زدم خیلی بد بودم به نظرم این این کارو نکن و زیاد کد بزن الان کلا یک ماهه که دارم مث آدم کد میزنم که این کارو نکن تو 

ترکیبیات ولی خیلی خوندم اول ناوردایی هر چی بود دراوردم ینی انقد ازش سوال حل کردم که فک کنم واقعا 300 تا سوال ازش حل کردم خیلی خوب بود استراتژی ناورداییش خیلی خوبه هر وقت من تو ترکیبیات احساس میکردم ضعیف شدم میرفتم ناوردایی میخوندم کلا قوی میشدم نمیدونم چرا مثلا دو هفته ترکیبیات نمیخوندم سر کلاس مثلا نیمتونستم سوال حل کنم عصبی میشدم که چرا تو کلاس سوال حل نکردم امروز و میرفتم ناوردایی میخوندم قوی میشدم خیلی خوبه به نظرم ناوردایی رو خوب بخون بعدش استقرا
واسه استقرا هم خیلی سوال حل کردم ینی کلا هر فصلی رو که میخواستم بخونم برام مطرح نبود الان چی دارم میخونم روزی حداقل باید دو سه تا سوال استقرا حل میکردم موقه ای هم که به خود فصل استقرا رسیدم خداییش خیلی خوندم 
بعد لانه کبوتری خوندم زیاد نخوندم البته چون اصلا ازش خوشم نیومد وقتی از چیزی خوشم نیاد اینجوری میکنم و نمیخونمش نمیدونم چرا از همون اول شمارش نخوندم ولی تقریبا شمارشم بد نبود مرحله یک رو تقریبا 70 درصد زدم مرحله دو تستی رو هم خوب دادم ولی نمیدنم چرا اینجوری شد ولی بهت پیشنهاد میکنم شمارش هم زیاد کار کنی چون خیلی تاثیر داره تستی بعد هم دیگه بشین سوال حل کن دیگه فرقی برات نداشته باشه تگش چیه کلا بشین حل کن من مثلا میرفتم سوالای روسیه رو میخوندم سوالای برزیل آمریکا کلا از همه جا سوال میخوندم حل میکردم خیلی هاش رو هم ترجمه کردم  فک کنم بعضی هاشم اینجا گذاشتم یک ماه مونده به مرحله دو هم شروع کن مرحله دو های سالای پیش رو بده فک کنم اینجوری کار کنی مرحله دو رو راحت قبول شی
و این که کد هم زیاد بزن اشتباه منو نکن
بازم سلام:)
ببخشید که من هی مزاحم میشم و کامنت میذارم میدونم الان درگیر مرحله 3و کدینگ این چیزایی....ولی باز ممنون میشم اگه مثه یه دوست بهم کمک کنی
تو پاسخ قبلیت چیزی راجع به گراف و الگوریتم نگفتی؟؟با چه مبحثی شروع کنم و چه کتابی؟؟
استقرا و لانه و شمارش از چی خوبه؟؟؟
درسای مدرسه چی میشه/؟؟
برا مرحله اول؟؟؟؟
بازم مرسی
پاسخ:
بازم سلام :)
الگوریتم کتاب به نظر من کریتیو بخون ولی من هیچی از کریتیو نخوندم میگم که تو برنامه نویسی و الگوریتم خیلی کم کاری کردم ولی تو بخون
گراف هم که وست عالیه سعی کن سه فصل اولشو خوب بخونی
راجع به مرحله اول هم که شمارش کار کن دیگه چون من کار نکردم شمارش نمیدونم از کدوم کتاب خوبه
ببین استقرا رو نمیتونی مثلا از یک کتاب جمعش کنی تقریبا من هر کتابی خوندم عاشق استقراش بودم خیلی دوست دارم استقرارو نمیدونم چی بگم بابت این چون من از استقرا خوشم میاد همه ی کتاب هایی که استقرا گفتن رو هم دوست دارم ولی پیشنهاد میکنم استقرای الفبارو حتما بخونی اول از همه هم اونو بخون چون خیلی خیلی خوبه
لانه هم من از زرد خوندم خوب توضیح داده بود بعدش از روش ها سوال حل کردم اصلا ازین مطلب خوشم نمیاد در همین حد که از زرد خوندمو و سوالای روش یک و دو رو ازش حل کردم بود
درسای مدرسه رو هم که راستش من اصلا نخوندم  سر امتحان های ترم فقط خوندم معدلمم افتضاح شد وضعیت خانواده و خودتو نمیدونم من چون خودم و خانوادم برامون مهم نبود معدل امسالم این کارو کردم که شایدم اشتباه کردم ولی کردم دیگه اصلا نخوندم چند بارم نزدیک بود اخراج شم بخاطر درس مدرسه ((:

بعد یک چیز دیگه زیاد دنبال منبع و این چیزا نباش بشین بخون خودت دیگ هر چیزی دستت اومد بخونش کلا بخون دیگه خر خونی کن دو سال مث خر بخون بعدش عشق و حال کن ((:
سلام..تسلیت میگم...ارزوی موفقیت در دیگر مراحل زندگیو...سال دیگه طلاتو میبینیم...
برنامت برا ادامه چیه؟؟
پاسخ:
تسلیت؟مگه مردم خو تسلیت میگی؟خخخخ

آرزوی موفقیتت رو تحسین میکنم مرسی ((:  و سال دیگه طلا رو هم ایشالا 

برنامه ی ادامه زندگیمم:زندگی میکنم ((:  المپ میخونم یکمی بیشتر و با برنامه تر نهایی هم میخونم ((:
سجاد چرا قبول نشدی؟؟؟؟؟؟؟؟
تو که تئوریت خیلی خوب بود!!!!!!
ایا کم کاریت تو کدینگ عاملش بود؟؟؟ یا تو الگوریتم؟؟
پاسخ:
مرحله دو دادن بلد نبودم همین ((:
چرا اینقد کم فعالیت دارین...پست بدارین..کانتستی چیزی...
دلمون گرف از بس اومدیم هیچی نبود
پاسخ:
یکمی درگیر مرحله سه هستش یکی از گنده هامون بقیه هم تو شک مرحله دو از یک هفته بعد شروع به فعلایت میکنیم :))
سلام..چنتا سوال تو المپ کامپ هوش مهمتره یا تلاش و مطالعه....من فک میکنم اصن نمیتونم سوال حل کنم و هوش ندارم....یک سوال دیکه برا طلا شدن چقد بخونیم و چی....(مسخرم نکن من 1دهمم فک نمیکنم طلا شم)خواستم از شما خفنا که طلاتون حتمیه بپرسم خوش به حالتون............
پاسخ:
تو همه جا تلاش حرف اولو میزنه :))

برا طلا شدن به مقدار کافی باید بخونی :)) سوالایی میپرسی ها هر چی بیشتر بخونی شانس طلات بیشتر میشه

ما خفنا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
agha benazaram dge saito beband.....saiti ke faaliyat nadashte bashe va ahdafesh ro anjam nade be che dard mikhore
پاسخ:
روی پیشنهادت فکر میکنیم :))
agha doream shoroo shod ghavitooonam raf dore...jozvehasho begir inja bezar
پاسخ:
قویمون سرور بود که بدشانسی اورد و نرفت!
جزوه ها رو هم ببینیم چی میشه!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی